14 Mart 2013 Perşembe

Sepetçi geldi hanım,



Paspas ördüğüm ipten artınca bunlar acaba başka ne işe yarar diye düşündüm. Bu doğal malzemeden sepetleri satın almaya kalkınca hiç de ucuz olmadıklarını fark ediyorsunuz. Ben de kendi sepetimi kendim örerim dedim , işte bazı  örnekler.....



İlk yaptığım sepetlerde istediğim sert görüntüyü elde edemedim. İnterneti biraz karıştırınca örgünün içinden sert bir sicim, ip veya buna benzer bir malzeme geçirdiklerini fark ettim.




Göründüğünden daha kolay bir iş. Resimde anlatmaya çalıştım.


Burada biraz daha net görünüyor gibi..






Sepetin zeminini düz yapmak önemli.. Yani  baktınız ki içe kıvrılıyor bir kaç zincir çekeceksiniz...Sonra da yuvarlanmasını istediğiniz yerlerde bir kaç sık iğne atlayarak öreceksiniz...






Saplı sepet yapmak istiyorum diyorsanız resimdeki gibi yapın...




Bitince böyle görünecek...İçine koyacak bir şey elbet bulunuyor...Güle güle kullanın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder