15 Temmuz 2013 Pazartesi

Eski kot ceplerinden organizer yaptım tekneye ....

 Bir müddettir eski kotlardan ne yapabilirim diye düşünüyordum...Aklımda bir kaç proje vardı..İlki de kot ceplerinden bir organizer yapmaktı, hafta sonunda bitirdim, son görüntü bu.......
 Kot ceplerini söktüm, üzerine yelkenli, balık, güneş aplikelerini yaptım..Makinada dikmek biraz zor oldu,parçalar çok küçük olduğu için......
Deniz olur da, deniz feneri olmaz mı hiç......
 Ve tabii ki can yeleği , çapa ve martı...Bu arada martı Özlem'in katkısı ...Teknemizin adı"Lidya" , onu da işledim...
Bir de ceplere evdeki kalan dantel parçalarını ekledim...Şu anda teknedeki yerini almayı bekliyor.

2 yorum:

  1. Sayın Blog sahibi Sayın, ellerinize ve yaratım gücünüze sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sayın Sungur..Öperim hepinizi..:))

      Sil