14 Aralık 2013 Cumartesi

Kilden saksıları yaptım, içlerine çiçekler ektim...:))



Kile merak sardım dedim ya bu aralar...
Küçücük saksılar yaptım, boyları 2 ile 5 santim civarı. 
 Resimde görülen en büyüğü,yaklaşık 5 cm.
 Kuruduktan sonra üstlerine tek kat peçete yapıştırdım...neden mi ? 
Kusurları örtmek için tabii ki...:))



Bu da en küçük olan, boyu 1 cm gibi.




Sonra bunları nasıl sergilesem diye düşünmeye başladım.


Evde eski ahşap boyama yaptığım günlerden kalma bu resimdeki panoyu buldum. 
Onu da eskitme yaptıktan sonra..yapıştırdım saksıları üstlerine....


Bu resimdeki saksılar iyice minnak. boyları 1 cm'i geçmiyor. 
Onları da bu dikdörtgen panoya yapıştırdım...

 Sevgili Firdevscim'e yılbaşı hediyesi verdim büyüğünü, 
küçüğünü de o bir arkadaşı için aldı...
Güle güle kullan canım arkadaşım..:))





1 yorum: