10 Mayıs 2014 Cumartesi

Teneke kutu canavarı oldum ben, bulduğumu boyadım..:)


Herşey Belgin'in evinde bulduğum bu iki kutu ile başladı...
Astarladım....
Dekupaj resimlerini beyaz tutkalla yapıştırdım...Tabi resmin üstünü de tutkalla boyamayı da ihmal etmedim....






Bitince de vernikledim.....


Sonra okuldaki odamızda bu Lipton çay kutusu  ve evdeki çekmecelerin birinde  yıllardır duran dikiş kutusu gözüme çarptı....


Onları da boyadım tabiii kiii....




Son görüntü böyle oldu....


Gelelim dikiş kutusuna....Kaç yıldır kullandığımı hatırlamıyorum bile....


Astarlandı, peçete ile kaplandı....


Sonunda pembe sevimli bir kutu oldu ....


Çok güzel olduğunu sanıyorum çünkü Özlem ,'Anne bu benim ,kimseye verme ! ' dedi.....






                                             En son olarak sıra salça tenekelerine geldi...




Sevimli bir peçete ile kapladıktan sonra aldım okula götürüdüm, kalemlik yaptık...




Hala hayret ediyorum , bunca zamandır bu kalemlikler olmadan nasıl yaşamışız...:))

4 yorum: