27 Aralık 2012 Perşembe

Dantel kaseler

 
 
 

Artık  çoğumuz , dantellerle evimizi süslemekten  pek hoşlanmıyoruz galiba. Ama hepimizin evinde de ne yapacağımızı bilmediğimiz danteller var. Ben benimkilerle dantel kaseler yaptım. Üstelik yapım aşamalarını  da  fotoğrafladım... İçine ne koyacağım hakkında en ufak bir fikrim yok şu anda... Boş halleri bile çok hoşuma gitti..... 

Yapım aşamaları işte şöyle ;

 
 

     Önce dantelleri kolaladım. Ben kolayı beyaz tutkal ve su ile yaptım. Sabit olsun diye. Siz isterseniz nişasta,isterseniz normal çamaşır kolası veya şekerle yapın. Bu arada şekerle kola yapıldığını daha yeni öğrendim....
 
 
 
Kolaladığım dantelleri elimle düzelttim ve motifleri açtım...
 

Daha sonra büyüklüklerine uygun kaseler bulup, şekildeki gibi ters çevirip ,
dantellerimi yerleştirdim..

 
Ve kurumaya bıraktım. Ertesi gün danteller istediğim sertlikte kolalanmıştı.

 
Ve..işte benim dantel kaselerim.. Bir başka uyduruk dantel projesi daha.....

1 yorum: