11 Aralık 2012 Salı

Uyduruk kırlentler



 

Salona yeni köşe koltuk alınca, Şengül tutturdu bu koltuğun üstünde birbirinden değişik kırlentler olmalı diye...ve birincisini de bana " Seval Çeyiz" de ki sevgili arkadaşlarım hazırladılar.

 
    Annemin bir komşusu bu kanaviçe işlemeyi atmaya kalkınca, annem hemen alıp, bana getirmiş. Her iki yanına  eklenen danteller ve fitil ile birleşince harika olmuş, çok severek kullanıyorum...

 

 
 
     İşte koltuk kırlentlerinden bir örnek daha. Civcivleri eski kazağımdan kestim.
 
 
             Ufak tefek işlemelerle de süsleyip, kenarları çerçevelenince ortaya böyle bir şey çıktı..


 
 
    
Yine eski dantel parçalarını birbirine tutturarak yaptığım bir kırlent. İlk versiyonunda alt zemini de beyaz yapmıştım ancak danteller kendini fazla iyi göstermedi...
 
 
O yüzden alt zemini taş rengi ile değiştirdim.Çok daha iyi oldu bu yeni renk....

 
 
Kırlent üretimi son hızla devam ederken bu model çıktı ortaya..
Ağacın çiçekleri eski dantel motifleri.....Tasarım Şengül Şengüler....
Tasarımını yapınca kırlenti de alıp salonuna götürdü tabii ki....
Güle güle kullan arkadaşım....

 
 
Sevgili arkadaşım Yasemin'in balkondaki koltuklarının nesi eksik..
Bunlar da ona hediyem...
Onun çiçekleri  kumaştan saksılarda....

 

 En güzel günlerde kullan Yasemin'ciğim....Uğur getirsin..
Ben de bu arada fotoğrafçılık kursuna gideyim bari..Bu nasıl fotoğraf çekmek ?
Işık ayarı  diye bir şey var mutlaka.....:))
 

 
 
 
 
 
 
 
 

3 yorum:

  1. ağaçlara ve çiçeklere aslında hepsine bayıldım canım..

    YanıtlaSil
  2. Canım Gülçin'im, İzmir'e gel hemen sana da bi tane yapalım..Çok özledim :)

    YanıtlaSil
  3. Nese kuji cok guzel hepsi bayildim:)

    YanıtlaSil