28 Aralık 2012 Cuma

Dantelli kavanozlarda mum keyfi

    Yılbaşı geliyor. Herkese sağlık, ama önce sağlık, sonra da bolca keyif getirsin. Daha önce yayınladığım "vintage jar" pek ilgi görünce hevese geldim ve yılbaşı sofralarımıza da zevkle koyabileceğimiz mumluklar yaptım dün gece...
Artık ben çok fena blogcu olma yolunda ilerliyorum galiba..Yaptığım şeylerin malzemeler dahil aşamalarını falan da fotoğraflamaya başladım.. yakında video falan çekersem kimse şaşırmasın baştan söyleyeyim....Hadi hayırlısı ..:)


Yapım aşamaları :



Malzemeler gayet basit. Eski kavanozlar, kola, dantel parçaları ve silikon tabancası....



Kolaladığım dantelleri canımın istediği şekilde kavanozlara silikon tabancası ile yapıştırdım...

 
Mumluklar tam tamamlanmadan önce......

 
 
İşte bitti... Ağızlarına da süs olsun diye bunları bağladım.. İnce kurdele de olurdu aslında ama evde bulamadım..İçlerine tea light mumları koyup yakınca, pek şık oldular...

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder